Студенти от 1-ви и 2-ри курс на Висшето училище по сигурност и икономика взеха участие в периода от 11 до 16 май в комбинирана интензивна програма, организирана от Международния славянски университет в Свети Николе. Основната тема на обучение бе „Маркетинг в ерата на изкуствения интелект: Да разберем дигиталния потребител“. Blended Intensive Programme е в рамките на образователна мобилност по програма „Еразъм+“ в Северна Македония.
Програмата бе открита от проф. д-р Йордан Гьорчев – председател на Управителния съвет на МСУ. Той подчерта значимостта на иновациите в маркетинга.
Студентите на ВУСИ се включиха активно в лекцията на проф. д-р Ленче Петреска от Факултета по икономика и организация на предприемачеството за научния поглед към трансформациите в маркетинга под влиянието на изкуствения интелект. След това участваха с огромен интерес в тренировъчната работилница на асистента във факултета Валентина Спасова за практическо разбиране на дигиталното потребителско поведение. Студентите проследиха с интерес също лекцията на Петар Тодев, основател на маркетинг агенция Lead It, за реални казуси от практика и демонстрацията на Марко Бочваров, асистент от Факултета по технически науки и компютърни науки, на технологични инструменти за анализ и комуникация с дигитални аудитории.
Възпитаниците на ВУСИ участваха в богата културна програма към обучението. Те посетиха Скопие, Битоля, Претор и Охрид и разгледаха културно-историческите забележителности на Северна Македония.